Alla inlägg den 17 juli 2017

Av emilia werme - 17 juli 2017 21:08

Hej, jag har inte vart aktiv på några månader nu, pågrund av att inte mått så bra och inte orkat uppgradera er...
På dom här månaderna har de hänt en hel del saker, och jag vill tyvärr inte gå in i detalj för jag är inte redo att skriva vad som hänt osv... Men iallafal, men nu på senaste har jag hunnit med att vara med kompisar, vart på begravning osv... Jag har spendera en hel del med en person som betyder allt för mig han och jag har de rätt bra just nu, men vi har oxå våra dåliga dagar som alla har!
De finns oxå personen som har tagit en massa kol på mig och som jag bråkat med osv, de är en hel del person som jag inte har nån respekt till alls längre, jag vill inte hänga ut någon eller nåt sånt så därför nämner jag inga namn, men dom gör senaste veckorna har varit en tuff period då jag verkligen måt som dåligaste! Men d finnas iaf en person som fått mig och må bättre igen!!
Hoppas alla har haft en toppen dag/kväll?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards